Tuesday 16 July 2013



殺手甲:我細佬智商得三歲,佢做左三十年人都係三歲,點解! 點解! 點解要我面對佢三十年!

殺手乙:但佢係你細佬黎架,你點可以…

殺手甲:我係一個殺手,我要做一個殺手要做既野。我要消滅一個生命,一個多餘既生命!! 即係你講既垃圾! 垃圾! 垃圾!

殺手乙:SHUT UP! 三歲唔係罪黎架! 三十年三歲都唔係罪黎架! 一個殺手既責任係將法律唔能夠制裁既人渣剷除。但係一個三歲既細路......佢唔識嫖唔識賭唔識飲唔識吹唔識亂吐痰亂拋垃圾,點解你要剷除佢!! 任何一個生命,o係佢三歲之前都仲可能係個人,o係三歲之後先可能變人渣。你明唔明呀? 一個三歲既細路仔就好似一碌蔗咁,你唔搾佢你唔咬佢,佢唔會變蔗渣。你懂唔懂呀!!



潘惠森螳螂捕蟬

No comments:

Post a Comment